1. Opiekun SKN składa wniosek do prorektora ds. studenckich i dydaktyki w sprawie zarejestrowania SKN (załącznik nr 1) i podaje następujące dane:
2. Do wniosku należy dołączyć Regulamin SKN (zał. nr 2 przykładowy wzór).
Regulamin powinien określać:
3. Opiekunem SKN może być nauczyciel akademicki posiadający co najmniej stopień naukowy doktora. Opiekuna SKN powołuje prorektor ds. studenckich i dydaktyki
4. Przez siedzibę należy rozumieć jednostkę organizacyjną, przy której SKN zamierza działać.
5. O podjętej decyzji w sprawie rejestracji SKN prorektor ds. studenckich i dydaktyki zawiadamia
na piśmie założycieli SKN, kierownika jednostki organizacyjnej oraz opiekuna.
6. Biuro Organizacji i Toku Studiów prowadzi rejestr SKN. Rejestr zawiera następujące dane:
7. Do rejestru SKN załącza się dokumentację uzyskaną w trakcie postępowania rejestracyjnego.
8. SKN są zobowiązane do niezwłocznego poinformowania na piśmie prorektora ds. studenckich i dydaktyki o zmianach regulaminu oraz o zmianach w składzie SKN. Do informacji należy załączyć dokumentację potwierdzającą dokonanie zmian.
9. Opiekun SKN w terminie do dnia 30 października każdego roku składa prorektorowi ds. studenckich i dydaktyki sprawozdanie z działalności SKN za ubiegły rok akademicki.
10. Rozwiązanie SKN następuje na podstawie decyzji członków SKN, podjętej zgodnie z postanowieniami regulaminu. SKN przekazuje informację o rozwiązaniu również kierownikowi jednostki organizacyjnej oraz opiekunowi.
11. Rozwiązanie SKN skutkuje wykreśleniem z rejestru.
12. Sprawy organizacyjne związane z prowadzeniem rejestru i działalnością SKN prowadzi Biuro Organizacji i Toku Studiów.
ZBIÓR DOKUMENTÓW:
Załącznik nr 1 -Wzór wniosku o zarejestrowanie SKN
Załącznik nr 2 - Wzór Regulaminu SKN